blogi
Migael-hanke päättyy: Loppuseminaarin tallenne ja pelien käyttöönotto
Livestriimissä päästiin pelaamaan pelejä ja keskustelemaan projektin kulusta, jonka tallenteen voit katsoa jälkikäteen. Projektiporukka pääsi myös antamaan koulutusta pelien käyttöönotosta opetuksessa Joensuussa.
Hahmoanimaatioiden liikkeenkaappaus peliharjoitteisiin
Kuinka tuotamme pelihahmoille realistiset liikkeet? Lue 3D-mallintajamme blogikirjoitus aiheesta!
Tarinallisen peliharjoitteen suunnitteluprosessi
Tässä blogissa selviää, miten viidennen harjoitteen suunnittelu- ja tekoprosessi on alkanut!
Migael-hankkeen järjestämä webinaari
Tervetuloa kuulemaan helmikuussa moderneista teknologioista joita on hyödynnetty ja voidaan hyödyntää kaivosalalla!
Pelihahmojen piirtäminen ja animoiminen
Tutustu, miten MiGaEL-hankkeen neljännessä harjoitteessa seikkailevat hahmot syntyivät! Blogissa esitellään hahmojen kokema kehityskaari luonnoksista lopullisiin animaatioihin.
Pelimäärittelyn workshop
Miten Migael-hankkeessa edetään uusien peliskenaarioiden luomisessa? Mistä ideat ja inspiraatiot syntyvät, ja kuinka niistä lähdetään toteuttamaan oikeita peliskenaarioita? Lue blogilta neljännen skenaarion pelimäärittelystä.
Vierailu Mantovaaraan
Katso vlogilta, kun Elina Männikkö (projekti-insinööri) ja Tuuli Nivala (projektisuunnittelija) FrostBitiltä vierailivat Sodankylän Mantovaaran kaivosalueella, jossa he tutustuivat kaivostoimintaan Migael-projektin neljättä skenaariota varten.
Panostus/räjäytys skenaarion testaus
Maaliskuussa 2020 testattiin rakennus- ja yhdyskuntatekniikan opiskelijoiden ryhmässä ensimmäistä kertaa panostus/räjäytys skenaariota toiminnassa. Testauspäivän palautteella skenaariota kehitettiin eteenpäin.